Connect with us

אבטחת ענן

מולטיפוינט משיקה עידן חדש של אבטחת מידע מהענן באמצעות Multipoint.Cloud

פורסם

ב-

מולטיפוינט, המובילה את אסטרטגיית Cyber Strong, משיקה ענן אבטחת מידע תחת השם Multipoint.Cloud. הענן מאפשר לארגונים ולחברות SMB להפעיל במהירות ובקלות, מערך הגנה מקיף וחסכוני, בהתאם לצרכיהם, החל מקו ההגנה הראשון עם אנטי קוד זדוני עוצמתי, דרך ניהול פגיעויות אוטומטי ועד לקו ההגנה האחרון עם גיבוי והצפנה.

"עברו הימים בהם אבטחת מידע הייתה דבר מסובך. בעידן הענן, עם Multipoint.cloud, כל ארגון יכול להפעיל מכל מקום ובכל זמן מערך אבטחת מידע עם הטכנולוגיות הטובות מסוגן. ללא צורך בידע מקצועי מקיף", אומר ריקרדו רסניק, מנכ"ל מולטיפוינט. "באמצעות הענן, ארגונים המעוניינים לבנות מערך אבטחת מידע אמין וחזק, יכולים פשוט להיכנס לאתר הפלטפורמה, לבחור את הפתרונות שהם צריכים ולצאת לדרך במהירות שיא, עם תמיכה מהצוות הייעודי שלנו".

ריקרדו רסניק, מנכ"ל Multipoint

Multipoint.cloud מעניק לארגונים את הגמישות שהם צריכים כדי לנהל מערך אבטחה יעיל וחסכוני. על בסיס מודל מנויים, כל ארגון יכול להפעיל ולבטל שירותים בהתאם לצורך שלהם, ולחסוך עלויות מיותרות.
לרגל השקת הענן, פתרון Anti-Malware ב- Moltipoint.Cloud מוצע כעת עם 3 חודשים חינם לרוכשים 5 מנויים ומעלה. העלות לרישיון עם יכולות EDR עומד על 2.5$ לחודש/משתמש.

"בתקופה של תנודתיות וחוסר וודאות, היתרונות של ענן אבטחת מידע רק מתעצמים. לדוגמא, בתקופת של סגר ארגונים יכולים להפעיל גיבוי מרחוק לנקודות קצה, ללא צורך בנוכחות פיסית ליד המחשב, ולבטל מוניים של עובדים שיצאו לחופשה", מסביר רסניק.

ענן Multipoint.Cloud כולל פתרון גיבוי, ניהול ותיקון פגיעויות, אנטי- קוד זדוני, בדיקות חדירה אוטומטיות, ניטור, הגנה על דואר אלקטרוני, תמיכה מרחוק ו- RMM. בנוסף, הוקם צוות תמיכה ייעודי לענן אבטחת המידע שנועד לתמוך בעסקים בייעוץ והכוונה, הפעלה ובניהול השוטף של אבטחת המידע, וכן בתגובה לאיומים.

מולטיפוינט, שהוקמה על ידי ריקרדו רסניק, היא שחקנית ותיקה בעולם אבטחת המידע הישראלי, והיא פועלת כיום גם ביוון וקפריסין ובמזרח אירופה.

Advertisement
Continue Reading