Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

מתכוננים ל-7.4: צוות התקיפה של Secoz יהפוך לצוות הגנה ביום המועד למתקפות האקרים מקבוצת אנונימוס

פורסם

ב-

נועם הנדרוקר מנכל Secozכמו בכל שנה, בשנים האחרונות, ה-7.4 הוא יום מועד למתקפות האקרים מקבוצת אנונימוס על אתרי אינטרנט ושרתים ארגוניים. למרות שמדובר פעם אחר פעם בימים שמסתיימים עם פגיעויות קלות בלבד, בעיקר באתרי אינטרנט עסקיים קטנים, זו הזדמנות לרענן נהלים ולהגביר את רמת המודעות של העובדים לסיכוני אבטחת מידע. מעין יום מודעות ארצי, בחסות אנונימוס.

השנה, החליטה חברת Secoz הפועלת בתחום אבטחת מידע והגנת סייבר, לקחת חלק אקטיבי ביום זה ולהפנות את משאבי הפעילות של צוות התקיפה שלה כדי לסייע לגופים שימצאו את עצמם תחת מתקפה.

צוות התקיפה יסב את פעילותו לצורך הענין ויהפוך לצוות הגנה וינטר בערוצי התיאום של חברי אנונימוס את השיח על תוכניות לפגיעה באתרים ובגופים של חברות המעוניינות בכך. גופים המעוניינים בכך יוכלו לפנות דרך הלינק המצורף http://lp.vp4.me/db79 . עד כה נרשמו לשירות החינמי כ-150 ארגונים בהם גופים ממשלתיים, ארגוני תעשייה וחברות סטארטאפ.

ב- Secoz מדגישים כי חשוב להבין שגם בתוך אירועים קטנים ומציקים שעל פניו לא יוצרים נזק, יכולים להתחבא, כמו במסך עשן, אירועים מורכבים יותר שיכנסו לפעולה בעיתוי אחר לגמרי. מסיבה זו בלבד, כדאי להתייחס לאיומי אנונימוס ברצינות ולא כאל איומי זאב זאב ולוודא שכל התוכנות מעודכנות, שהורדו טלאי אבטחה מעודכנים, שתוכנות ההגנה פועלות באופן תקין וככלל, שהעובדים מכירים את כללי הבסיס ואינם פותחים קבצים או לינקים נשלחו ממקורות לא מזוהים, שלא מעבירים סיסמאות בטפסים יעודיים וכו'.

מנכ"ל Secoz נועם הנדרוקר: "גופים ארגוניים גדולים כבר נערכים ליום זה ומבצעים מהלכים לצמצום פגיעה בהם. ארגונים קטנים יותר מוצאים את עצמם חסרי אונים מאחר ואין להם את המשאבים הדרושים כדי להבין ולממש את ההגנה הנדרשת. אני מקווה שצוות ההאקרים שלנו לא יעבוד קשה מדיי, בדיוק כשם שלא עבד קשה מדיי בשנים הקודמות, אבל באבטחת מידע והגנת סייבר, מילת המפתח היא הערכות".

בתמונה: נועם הנדרוקר, מנכ"ל Secoz

Advertisement