Connect with us

אבטחת מידע ארגונית

סופוס מרחיבה את המחויבות לצ'אנל עם תמיכה אדמינסטרטיבית

פורסם

ב-

סופוס מרחיבה את מחויבותה לצ'אנל עם  Partner Care , הצעה חדשה בתוכנית השותפים הגלובלית שלה שתכלול צוות24X7  של מומחי סופוס שאמורים לסייע ולהאיץ את זמני התגובה של שותפי סופוס וספקי שירותים מנוהלים (MSP’s) הזקוקים לסיוע במשימות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות, ולשחרר אותם להתמקד במכירה ואבטחת לקוחותיהם באמצעות סל השירותים החדשניים של שירותים מנוהלים ונקודות קצה, רשת, מייל ופתרונות אבטחה בענן שמציעה סופוס.

"בהתבסס על עשרות שנות הניסיון שלנו בתמיכה מוצלחת בשותפים המוכרים את שירותיהם לארגונים בינוניים ועסקים קטנים, אנו יודעים שבעיות אדמיניסטרטיביות ותפעוליות גוזלות זמן יקר הדרוש לבניית קשרי לקוחות, חיפוש לקוחות פוטנציאליים וסגירת עסקאות עסקיות חדשות", אמרה קנדרה קראוזה, סגן נשיא בכירה לערוצים גלובליים ומכירות לעסקים קטנים בסופוס. "Partner Care מחזקת את האסטרטגיה ארוכת השנים של סופוס להיות ‘channel-best’, שהיא המחויבות שלנו לספק לשותפים הזדמנויות הכנסה ורווחיות אופטימליות, נטולות קונפליקטים, עם אפשרויות הדרכה ותמיכה בפתרונות אבטחה מתקדמים המגנים על לקוחות מפני פרצות מידע, תוכנות כופר והתקפות סייבר מתישות אחרות."

Sophos Partner Care מציעה נקודת קשר יחידה שתהיה אחראית על הצעת המחיר, ניווט בפורטל השותפים, טיפול בשאלות רישוי, בקשות Not For Resale   (NFR) ועוד. עם רמת שירות גבוהה זו, שותפים העובדים עם ארגונים קטנים ובינוניים יוכלו לחזק באופן משמעותי את הפרודוקטיביות שלהם ולהגדיל את הרווחיות.

"העיסוק בניהול יכול לצרוך הרבה זמן ועלות, כך שהרעיון שלסופוס יש כעת תוכנית Partner Care ממוקדת וצוות מסור שיטפל בזה מועיל להפליא", אמר ריצ'רד ונגר, מנהל חשבונות ב-Point Broadband LLC, שותף צ'אנל של סופוס. "אנו מצפים להכשרה ולהפעלת הכלי הזה, כדי שנוכל להתחיל בביצוע מיידי. כל פרק זמן רחוק ממחזור המכירות הוא זמן הרחק מבניית מערכות יחסים וייעוץ מהימן ללקוחותינו. תוכנית Partner Care חיונית לעסק שלי."

בנוסף ל-Partner Care, סופוס מציעה מספר שיפורים לתוכנית השותפים הגלובלית שלה, כולל תגמול נוסף של 5% בנוסף להנחה ברישום עסקה לשותפים המוכרים Sophos Managed Detection and Response (MDR) תוקף זה יפוג ב-31 במרץ 2024.

Advertisement

כדי לסייע לשותפים ול- MSPsבכל הקשור לנושאים קריטיים בתעשייה, מספקת סופוס מודיעין איומים בזמן אמת ומודיעין עבר שהופק על ידי צוות Sophos X-Ops, צוות חוצה יבשות של יותר מ-500 מומחי אבטחת סייבר של סופוס מכל רחבי העולם. המודיעין של Sophos X-Ops עוזר לשותפים ול- MSPs לטפל בשאלות של לקוחות לגבי תוכנות כופר עדכניות, נקודות תורפה והתקפות בולטות. לדוגמה, סופוס פרסמה באחרונה על חזרתו של Qakbot , לאחר שרשויות אכיפת החוק שיבשו את תשתית הבוטנט באוגוסט 2023. המודיעין של של סופוס לגבי התקפה זו ואחרות, מאפשר לשותפיה ול- MSPs לצפות התנהגויות חשודות ולהיות ערוכים להן במידה רבה, מהטעם הפשוט שמוצרי סופוס והשירותים שלה מציעים זיהויים מעודכנים.

Continue Reading