Connect with us

סטרטאפים והשקעות

פורטינט רכשה את חברת Panopta המתמחה בניטור ותיקון הרשת

פורסם

ב-

פורטינט (נאסד"ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על רכישת חברת Panopta, המבוססת על פלטפורמת ה-SaaS החדשנית, אשר מספקת נראות מלאה וניהול אוטומטי של הרשת הארגונית, ובכלל זה שרתים, התקני רשת, קונטיינרים, יישומים, מאגרי נתונים, התקנים ווירטואליים ותשתית ענן.

פרטי העסקה לא נמסרו.

לקוחות מאיצים את יוזמות החדשנות הדיגיטלית שלהם, כאשר חוויית המשתמש מגדירה את ההצלחה של היישום. לכן, יש צורך קריטי לוודא כי זמינות התשתית עומדת על 100%. הפתרון מבוסס הענן של Panopta מספק תמונה מלאה של כל שירות, התקן רשת ויישום בכל תצורה, בין אם מדובר בקונטיינרים, ענן, אתר מקומי או תצורה היברידית. מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט בשילוב עם פלטפורמת הרשת בעלת יכולת הגדילה של  Panopta לניטור וניתוח דיאגנוסטי של הרשת, מאפשרים לפורטינט להציע את פתרון ניהול פעולות האבטחה והרשת המקיף ביותר עבור ארגונים וספקי שירות. 

בנוסף לשיפור הביצועים ואבטחת תשתית הרשת ההיברידית של הלקוחות, הפתרון המשולב צפוי לשפר את הניטור בזמן אמת ואת הזמינות של התשתית אשר מפעילה את שירותי האבטחה של פורטינט, כולל שירותים מבוססי ענן, כמו שירותי SASE, דוא"ל, ניתוח אבטחה והתקני אבטחה רשתיים באמצעות הניטור והניתוח הקבועים המסופקים על ידי הפלטפורמה של Panopta. השילוב בין הפתרון של Panopta, התקני ה-FortiGate של הדור הבא ופתרון ה-Secure SD-WAN של פורטינט ישפר אף יותר את הקישוריות וביצועי ה-SD-WAN. כמו כן, שילוב של ניהול האירועים האוטומטי של Panopta ופלטפורמת ה-SOAR של פורטינט יספק נראות בפלטפורמה אחת עבור צוותי ה-IT במטרה לנתח ולפתור אירועים הקשורים לרשת בזמן אמת ובאופן יזום.

הפלטפורמה של Panopta בנויה כדי להתאים לשותפים ומרחיבה את יכולות ספקי שירותי האבטחה המנוהלים (MSSPs) ושותפים נוספים על ידי הוספת ערך מוסף ללקוחות הקצה שלהם. בקרת הגישה המתקדמת של הפתרון מספקת שכבת שליטה בין הלקוחות לבין צוותי מרכז פעולות הרשת (NOC) וצוותי מרכז פעולות האבטחה (SOC). 

Advertisement

בסביבת העבודה המרוחקת הקיימת כיום, הזמינות, הביצועים, האבטחה והאיכות של היישום ומרכיביו – כולם משפיעים על חווית משתמש הקצה. הפתרון של Panopta מנתח את מדדי בריאות הרשת וביצועי היישומים כדי לזהות בעיות פוטנציאליות אשר עלולות להשפיע על גישת המשתמש ומאפשר תיקון מהיר ואוטומטי.

באמצעות הרכישה של Panopta, פורטינט תספק את פלטפורמת אבטחת הרשת המקיפה ביותר בתעשייה על ידי הוספת יכולות חדשות של ניטור רשת, איתור ותגובה לאירועים. המאפיינים יכללו:

·         ניטור וניהול אירועים אוטומטי מאוחד אשר יפחית את זמני התגובה עבור צוותי ה-NOC ויתרום לרמת שירות גבוהה בארגון (SLA).

·         מעל ל-50 אתרים גלובליים (PoPs) המאפשרים הדמיית ביצועי יישומים וזמן שיהוי אשר עלולים להשפיע על חווית המשתמש.

·         ניטור ענן מקומי עבור עומסי עבודה עבור Kubernetes ו-PaaS ב-AWS ו-Azure.

Advertisement

·         תהליכי התראות הניתנים להגדרה באמצעות התממשקות עם פתרונות צד שלישי וכלי תקשורת חדשים.

קן קסי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "בהינתן טבען המורכב והמבוזר של סביבות IT רבות, ארגונים זקוקים לרשת מאובטחת בעלת ביצועים גבוהים כדי לנהל בהצלחה את העסקים הדיגיטליים שלהם. באמצעות גישה של אבטחת רשת, ארגונים יכולים לקבל את הקישוריות והביצועים המיטביים כדי להגן על העסקים ההיפר-מקושרים של ימינו. הרכישה של Panpota משלימה את פתרונות האבטחה הטובים מסוגם של פורטינט עם פלטפורמת SaaS אשר מספקת נראות רשת גדולה יותר ותיקון גמיש עבור סביבות היברידיות, ובכלל זה רשתות קצה וענן, כדי להשיג אבטחה ויעילות עסקית גבוהות יותר". 

Continue Reading