Connect with us

הגנת IoT

פיליפס משתפת פעולה עם חברת CyberMDX הישראלית כדי לספק פתרונות הגנה על מכשור רפואי מרושת

פורסם

ב-

רויאל פיליפס  הציגה שירותי הגנת סייבר חדשים (Philips Cybersecurity Services) אשר נועדו כדי לבצע אינטגרציה ושיפור של פתרונות אבטחת מידע אסטרטגיים עבור לקוחות החברה. שירותי הגנת הסייבר של פיליפס כוללים סדרה של טכנולוגיות ושירותים מקצה-לקצה כדי להגן על המערכות, המכשור הרפואי ופתרונות התוכנה של הלקוחות, ללא תלות ביצרן, ולסייע להעצים את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחום הבריאות.  

שירותי הגנת הסייבר המשולבים של פיליפס מבוססים על שיתוף פעולה חדש עם חברת CyberMDX הישראלית, ספקית מובילה של יכולות הגנת סייבר בתחום הבריאות המיועדות לסביבות דיגיטליות בבתי חולים ומשמשות למיפוי והערכה, ניתוח סיכונים של מכשור רפואי, תיעדוף אבטחת מידע, ניתוח ומודיעין איומים, מניעת חדירות ושירותי תמיכה. הנתונים והתובנות הנאספים באמצעות CyberMDX מהווים את הבסיס לפיתוח והטמעה של תוכנית הגנת סייבר מלאה המותאמת ללקוחות.   

שירותי הגנת הסייבר של פיליפס משמשים כפלטפורמה לשיתוף פעולה עם לקוחות בתחום הבריאות ומסייעים להגדיר ולהטמיע הגנה אסטרטגית וטקטית על תוכנות ומכשור רפואי. שירותי הגנת הסייבר תוכננו כדי להתאים את עצמם לצרכים הייחודיים של כל לקוח וסביבת הבריאות שלו – בין אם מדובר בצרכים קיימים או עתידיים. עם התפתחות הדרישות בתחום הגנת הסייבר, שירותי הגנת הסייבר של פיליפס יספקו הנחיה באשר לדרך ההסתגלות המתאימה כדי לספק הגנה ותמיכה מיטביות. בשלב הראשון, שירותי הגנת הסייבר יהיו זמינים בארה"ב וזמינותם תתרחב לאזורים גאוגרפיים נוספים בשנת 2021. 

"CyberDMX ופיליפס שואפים להפוך את תחום הבריאות למקום בטוח יותר באמצעות בנייה מתמשכת של פתרונות הגנת סייבר חזקים", אמר אמיר מנגר, מייסד-שותף ומנכ"ל CyberMDX. "חבילת אבטחת המידע שלנו המיועדת לתחום הבריאות נועדה כדי להגן על כל המכשור המחובר בבתי החולים, בין אם מדובר במכשור מנוהל או לא מנוהל, על ידי מינוף של יכולות ניתוח סיכונים, איתור, מודיעין איומים ויכולות מניעה הפועלות בצורה משולבת".

שירותי הגנת הסייבר של פיליפס כוללים:

Advertisement

שירותי ייעוץ – מומחי הגנת סייבר יספקו ניתוח סיכונים וחולשות אודות מערכות רפואיות, תמיכה בתאימות רגולטורית והדרכה במטרה לשלב בצורה חלקה תהליכי תגובה והתאוששות עבור ספקים שונים.

שירותי שדרוג ועדכוני אבטחה – הטכנולוגיה והשירותים השונים נועדו כדי לשמור על מידע המערכות מאובטח באמצעות עדכוני תוכנה לסטנדרטים החדשים ביותר בתחום אבטחת המידע, עדכוני מערכת הפעלה בעלי תיקוף רפואי והפרדת רשתות. השירות של פיליפס מספק את האיזון בין הגנות אבטחת המידע הדרושות, צמצום זמן ההשבתה ומקסום שימוש תקופת החיים של מערכות ומכשירים.  

שירותי איתור והתאוששות – השירות מספק זיהוי וניטור מצב אבטחת המידע של מערכות ונכסים רפואיים 24/7. במידת הצורך, שירותים אלו מפעילים תהליכי עבודה של תגובה והתאוששות. השירותים מזהים אירועים עם דגש על תחום הבריאות כדי להימנע מעומס יתר של נתונים ויוזמים פעולות תיקון המאפשרות לחדש את פעילות המערכות בהקדם האפשרי.

שירותי גישה ובקרה – שירותי גישה ובקרה מסייעים לשמור על הרשאות הגישה למערכת של עובדים וספקים ומאפשרים בקרות יעילות של תהליכים ונתונים. דבר זה מספק תובנות חיוניות אודות פרופיל אבטחת המידע של בית החולים – המצביע על החוזקות והחולשות האפשריות. 

גישת הגנת הסייבר של פיליפס מוגדרת על ידי עקרונות ה-Security by Design מקצה-לקצה, אשר שמה דגש על אבטחת מידע החל משלב התכנון ופיתוח המוצר, דרך בדיקות והטמעה ולאחר מכן יישום מדיניות ותהליכי ניטור, עדכונים יעילים וניהול תגובות לאירועי אבטחת מידע. כמו כן, פיליפס תרמה לפיתוח של תקני הגנת סייבר לאומיים ובינלאומיים עבור מכשור רפואי. שירותי הגנת הסייבר של פיליפס מיישרים קו עם שירותי הגנת הסייבר הגלובליים הטובים ביותר ותקנים בינלאומיים מוכרים. 

Advertisement

"מניעה מוצלחת של איומי סייבר והגנה עתידית על סביבות דיגיטליות במערכות הבריאות דורשות גישה מערכתית וקפדנית מבחינת עיצוב והטמעה, יחד עם שיתופי פעולה חזקים", אמר קונרד סמיטס, ראש השירותים והפתרונות הגלובליים בפיליפס. "אנו גאים לשתף פעולה עם CyberMDX ובאמצעות הכלים המשלימים והמומחיות שלנו, נוכל לספק שירותי הגנת סייבר משולבים עבור לקוחותינו".

"תהליך הדיגיטליזציה של תחום הבריאות מציג הזדמנויות ואיומים גם יחד", אמר גל גנאינסקי, ראש קבוצת האבטחה בפיליפס. "החיבוריות משחקת תפקיד טרנספורמטיבי בתחום הבריאות, אך גם בעלת פוטנציאל לחשוף את המטופלים והארגונים לסיכוני אבטחת מידע. הבטחת האמינות של המכשירים, המערכות והנתונים המקושרים אליהם מצריכה תוכנית הגנת סייבר מגובשת המבוססת על ניתוח סיכונים מקיף והטמעה של פתרונות חזקים".

Continue Reading