Connect with us

סטרטאפים והשקעות

קרן בנסון אאוק משקיעה KZen Networks המפתחת ארנק קריפטו מאובטח

פורסם

ב-

קרן בנסון אאוק ונצ'רס הודיעה היום על השקעה מובילה בסבב גיוס בשלב הסיד בהיקף של 4 מיליון דולר, בחברה המפתחת ארנק קריפטו מאובטח.

בנסון אאוק ונצ'רס היא המשקיעה הראשית ב- KZen Networks  ומובילה קונסורציום הכולל את סמסונג ואלרון, לצד משקיעים נוספים הפעילים בבלוקצ'ין ובמטבעות קריפטו כמו FJLabs,Collider VC, BlockNation ומספר משקיעים נוספים.

רוברט כהן, המייסד והמנהל של בנסון אאוק ונצ'רס, יצטרף לדירקטוריון החברה.

צוות הניהול שבסיסו בתל אביב, מורכב ממנהלים בעלי ניסיון רב בתחומי האבטחה החדישה ביותר, קריפטו, מערכות קריטיות ברמה גבוהה ושיווק צרכני.

אוריאל אוחיון משמש כמנכ"ל החברה ומאחוריו 20 שנות ניסיון בתחום המדיה, המובייל והסטרטאפים. המייסדים השותפים: גרי בן-עטר, עומר שלומוביץ וטל בארי מביאים עמם שנים רבות של מומחיות טכנית בתחומים משלימים.

Advertisement

KZen מפתחת מוצר אשר יספק שקט נפשי לחוויית הארנק הדיגיטלי, מבלי להכריח את המשתמש להתפשר על נוחות או ביטחון, כך שהיא יוצרת חוויית משתמש ייחודית שבה הארנק הדיגיטלי מהווה את ההתחלה של כל מסע הצפנה. החברה כבר זכתה במענקי מו"פ מפרויקטים מובילים של בלוקצ'ין כמו Zilliqa ו-Tezos.

לרוברט כהן, מייסד ומנהל בנסון אאוק, היה תפקיד חשוב בפיתוח AVG כאחד ממותגי האבטחה הצרכניים הבולטים בעולם.

רוברט כהן, שותף מנהל בקרן ההשקעות בנסון אאוק מסר היום כי: "האבטחה של ארנקי מטבעות קריפטו מהווה כיום בעיה משמעותית, שפתרונותיה הקיימים אילצו את הצרכן לבחור בין חוויית משתמש לפתרונות אבטחה הטובים מסוגם. ראיתי ממקור ראשון כיצד צוות מעולה, עם חזון מופלא למוצר, מסוגל לקחת חברה משלב הסטארט-אפ ולהפוך אותה למובילה עולמית. עשינו השקעה זו מפני שאנו מאמינים שהצוות של Kzen מכיל את מערך הכישורים הייחודי הדרוש כדי להתמודד עם ההזדמנות האדירה בשוק לארנק, המשלב חוויית משתמש נהדרת עם אבטחה מתוחכמת. אנו נרגשים להצטרף לשותפים במסע זה, ואסירי תודה על המשקיעים הנפלאים שהצטרפו לסבב הסיד".

 בנסון אאוק הוקם בשנת 1989 כבנק השקעות ומהר מאוד הפך להיות בנק ההשקעות המוביל בצ'כוסלובקיה עם גיוסים של למעלה מ- 5 מיליארד דולר. מאז 2001 הקים הבנק 3 קרנות השקעה, שהשקיעו בחברות טכנולוגיה מתקדמות, בארה"ב, צ’כוסלובקיה וישראל.

Advertisement
Continue Reading