Connect with us

סטרטאפים והשקעות

רדוור רוכשת את סקיולרט לחיזוק אבטחת מרכז הנתונים

פורסם

ב-

רדוור, ספקית מובילה של פתרונות סייבר ואספקת אפליקציות הודיעה על רכישת Scurelet הישראלית, ספקית SaaS מבוססת ענן של הגנה כנגד פרצות ברשת ארגונית ודליפת נתונים.

מובילי Seculert: ניסים פריינטה, אביב ראף, ריצ'רד גרין

רכישה זו מחזקת את מערכת מזעור ההתקפות של רדוור באמצעות טכנולוגית לימוד מכונה וכלים לאנליטיקה של נתונים, המאפשרים לחברה לבצע ניתוח איומים מתקדם. הרכישה של Securelet תעצים מערך הפתרונות של רדוור באמצעות הוספת אנליטיקה מתקדמת המבוססת על נתוח התנהגות בהיקפים גדולים.

"הרכישה של Seculert מאפשרת לרדוור למנף את טכנולוגיית לימוד המכונה ואת פלטפורמת האנליטיקה של נתונים במטרה להרחיב את מומחיות הליבה שלנו מעבר לניתוח התקפות לניתוח איומים, דבר המספר מבט פנורמי על מצב האבטחה במרכז הנתונים", אמר דוד אביב, סמנכ"ל טכנולוגיות ברדוור. "יכולות אלה מרחיבות את מזעור ההתקפות של רדוור מזמן אמת וכמעט זמן אמת עם זיהוי של קמפיינים חמקניים. התוספת של טכנולוגיית חוד החנית של סקיולרט והצוות החזקה תומכת במחויבות של רדוור להביא את החדשנות הטובה מסוגה ללקוחותינו ושותפינו".

"אנו נרגשים על ההזדמנות להרחיב את החשיפה ורוחב הטכנולוגיה שלנו באמצעות הצטרפות לרדוור", אמר ניסים פריינטה, סגן נשיא מחקר ופיתוח ומנכ"ל סקיולרט. "אנו מאמינים כי שילוב טכנולוגית סקיולרט עם ההיצע של רדוור יספק יכולות משופרות להגנה על מרכז נתונים".

הרכישה צפויה להיות שולית להכנסות 2017, תוך דילול מזערי של הרווח למניה, ותוסיף לרווח המדולל למניה לשנת 2018.

Advertisement
Continue Reading