Connect with us

אבטחת ענן

שירות אבטחת הרשת המנוהל המובנה בענן של פורטינט מפשט את פעולות אבטחת הרשת – וזמין כעת על AWS

פורסם

ב-

FortiGate CNF מספק אבטחה ברמה ארגונית המנוהלת על ידי פורטינט ואינטגרציות מובנות בענן על AWS כדי לפשט ולהתאים את מדיניות האבטחה החדשה בענן

פורטינט, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, השיקה את פתרון FortiGate CNF (Cloud-Native Firewall) על Amazon Web Services. מדובר בשירות אבטחת רשת מנוהל ברמה ארגונית אשר תוכנן במיוחד לסביבות של AWS. FortiGate CNF נתמך על ידי מערכת ההפעלה FortiOS לקבלת חוויית אבטחת רשת קבועה על AWS ובסביבות מקומיות.   

העברת ניהול תשתית אבטחת הרשת לפורטינט באמצעות FortiGate CNF מאפשרת ללקוחות להתמקד ביכולות הליבה בענן ולעדכן מדיניות אבטחה יעילה כדי להגן על היישומים והנתונים העסקיים הקריטיים שלהם. FortiGate CNF תומך בצורה מובנית ב-AWS וזמין ב-AWS Marketplace. הפתרון מספק ללקוחות גישה מידית לשירות האבטחה מבוססי הבינה המלאכותית של FortiGuard לאיתור והגנה ברמה ארגונית מפני איומים חיצוניים ופנימיים בזמן אמת, כולל סינון URL, סינון DNS, IPS, בקרת יישומים ושירותי אבטחה נוספים של FortiGuard הדרושים לארגונים. 

FortiGate CNF מאפשר ללקוחות לממש את היתרונות הבאים:

הגנה מרחבית על מספר רשתות ענן בעלויות מיטביות: FortiGate CNF תוכנן כדי לאחד אבטחה בקלות על פני רשתות ענן ועננים פרטיים וירטואליים (VPCs). הפתרון תומך גם באופן מובנה ב-AWS כדי לסייע לייעל את הוצאות אבטחת הענן ומשתמש בערכאות AWS Graviton כדי לספק ביצועי מחיר טובים יותר מהצעות אחרות. 

Advertisement

פעולות אבטחת רשת פשוטות יותר באמצעות אינטגרציות מובנות בענן: FortiGate CNF מספק ממשק משתמש פשוט ואינטואיטיבי, המפחית את הצורך במומחיות אבטחה ומפשט את ההגדרה והפריסה של מדיניות אבטחה, כולל מטא-דאטה דינמי בהתבסס על חוקים על גבי AWS. תמיכה זו של AWS מסייעת לצוותי אבטחה לפעול במהירות ובהיקף של צוותי היישומים, בעוד שהתמיכה של AWS Gateway Load Balancer מבטלת את האוטומציה של 'עשה זאת בעצמך' ומסייעת לאבטח את סביבות ה-Amazon Virtual Private Cloud (Amazon VPC), תוך שיפור הזמינות וההיקף הגבוהים. בנוסף לכך, התמיכה של AWS Firewall Manager מפשטת את ניהול האבטחה והופכת את השקת האבטחה לאוטומטית.

תאימות מוגברת עם אבטחה קבועה ברמה ארגונית באתר המקומי ובפריסות ענן: בסקר אשר בחן את מצב אבטחת הענן לשנת 2022 בקרב יותר מ-800 מומחי אבטחת סייבר, 78% מהמשיבים העידו כי פלטפורמת אבטחת ענן מרכזית תוכל לסייע להם להגן בצורה טובה יותר על נתונים בסביבות ענן ולחזק את יציבת האבטחה שלהם. FortiGate CNF מספק ממשק ניהול אינטואיטיבי לניהול פשוט של פוליסות אבטחה בפריסות ה-AWS של הלקוח. כחלק מפלטפורמת מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט, הוא מציע גם ניהול אחוד באמצעות FortiManager כדי לנהל את הפוליסות בצורה מרוכזת, להגדיל את הנראות ולהפוך את אכיפת הפוליסות לאוטומטיות על AWS ומעבר לכך. יכולת זו מסייעת לצוותים ליישם ביעילות בקרות אבטחה בצורה רציפה על פני פריסות של ענן היברידי ופריסות מקומיות.

אבטחה משודרגת באמצעות מודיעין איומים גלובלי מבוסס בינה מלאכותית: FortiGate CNF כולל חבילה של שירותי אבטחה מהימנים של FortiGuard מבוססי בינה מלאכותית, המפותחים ומשודרגים בקביעות על ידי FortiGuard Labs. באמצעות שימוש במודלים של בינה מלאכותית ולמידת מכונה, FortiGate CNF עם שירותי האבטחה של FortiGuard מספק יציבת אבטחה יזומה ומניעה של איומים ידועים ולא ידועים בהתבסס על מודיעין איומים בזמן אמת, איתור מבוסס התנהגות ומניעה אוטומטית.   

פורטינט ו-AWS – שילוב מנצח

FortiGate CNF מהווה את הדוגמה האחרונה למחויבותה של פורטינט לספק שירותים מובנים בענן כדי לתמוך בלקוחותיה. שיתוף הפעולה של פורטינט עם AWS מבטיח כי עומסי העבודה בענן הציבורי של לקוחות מוגנים על ידי פתרונות האבטחה הטובים מסוגם, המבוססים על מודיעין איומים מקיף. התמיכה של פורטינט בשירותים מרכזיים של AWS מפשטת את ניהול האבטחה, מאפשרת נראות מלאה על פני סביבות ומספקת הגנה רחבה על עומסי עבודה ויישומים. בכל שלב במעבר הלקוחות לענן, מארג האבטחה של פורטינט, המהווה את פלטפורמת אבטחת הסייבר הרב-שכבתית בעלת הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה, מספק רשת המבוססת על אבטחה והגנה מותאמת בענן לצורך גמישות ובקרה אולטימטיביים הדרושים לבנייה בענן.  

Advertisement

דייב וורד, מנכ"ל Application Networking ב-AWS, אמר כי, "ארגונים כיום מחפשים לפשט ולבצע מודרניזציה רבה יותר של אבטחה בענן ולכן, אנחנו עובדים יחד עם פורטינט כדי לספק פתרונות אבטחת ענן אדפטיביים. באמצעות FortiGate CNF, לקוחות יכולים לבנות בביטחון, להגביר את הגמישות ולנצל את כל היתרונות של AWS. כשירות מנוהל המובנה בענן במלואו, FortiGate CNF מספק שירותי אבטחת רשת ברמה ארגונית, המסייעים להפחית את הסיכונים, לשפר את התאימות ולייעל את השקעות האבטחה של לקוחות. אנו מצפים להמשך שיתוף הפעולה עם פורטינט כדי לעזור ללקוחותינו המשותפים להאיץ את יעדי אבטחת הענן שלהם".  

ג'ון מדיסון, סגן נשיא לתחום מוצרים ומנהל שיווק ראשי בפורטינט, אמר כי, "ייתכן כי ארגונים אשר מאיצים את אימוץ הענן, חסרים את המשאבים או הזמן כדי לבנות, להגדיל או להתאים את אבטחת הענן שלהם כדי לעמוד בקצב הפעילות העסקית. כשירות אבטחת רשת מנוהל של הדור הבא, FortiGate CNF מבטל את הצורך בעבודה הקשה סביב פעולות אבטחת הרשת ומספק חוויה נטולת חיכוכים כדי לסייע ללקוחות לפרוס בקלות את האבטחה הטובה מסוגה בענן". 

Continue Reading